Review: Fanul unui artist vs fanul unui single

De ceva timp sunt un fel de „spion” (zic un fel pentru ca sustin artistul acela dar nu in masura cum o fac ceilalti membrii,eu mai mult spionez mentalitatea unor fani adevarati) intr-un fan club unde cu cateva zile in urma era o discutie intre un baiat din Republica Moldova si mai multi Romani care mi-a atras atentia si am vrut sa scriu despre anumite categorii de fani si ce am „spionat” eu.
inna5
Ei bine,baiatul acela sustinea ca la el in tara artistii care vin sa sustina un concert sunt tratati regeste de fani exact cum ar trebui sa se intample peste tot chiar si in Romania,daca esti fanul unui artist,numai ca la noi din cate am observat fanii nu sunt ai artistului ci al unui hit semnat de el,mai precis iubesc piesa,nu este interesat de artist.Ipoteza asta se invartea in capul meu de ceva timp dar contrazicerea vine tot din acel grup amintit mai sus: Club Rockers din Romania,un grup de fani care au facut si fac o multime de sacrificii pentru artistul lor preferat,INNA.De ce zic ca m-a contrazis acest grup? Foarte simplu! Nu credeam ca exista fani adevarati,nu credeam ca o sa vad atata daruire si spirit de echipa la un grup de oameni niciodata!

Sa va faceti o idee cam de ce sunt eu asa de uimit de acest grup,sunt undeva la 86 de persoane in el si se posteaza cam in fiecare ora,cand si unde apare INNA,se dezbat anumite mondenitati si se fac strategii pentru ca piesele ei sa creasca.Chiar la piesa cu Alexandra Stan si Daddy Yankee am vazut cum tot grupul,absolut tot grupul era atat de entuziasmat si mobilizat sa creasca views-urile pe YouTUBE incat chiar au „bombardat” toate retelele de socializare cu noul single.

loading...
Inainte sa inchei,am luat legatura cu fondatorul grupului care a fost foarte draguta si ne-a spus cateva cuvinte si impresii despre grup:

„A fi un club rocker adevarat inseamna, pe langa faptul sa asculti piesele INNEI sau sa ai multe poze cu ea salvate pe telefon sau calculator, mai inseamna sa fii constient de tot ce i se intampla in cariera acesteia si sa ii fii alaturi in orice etapa a carierei sale, sa ii cunosti intreaga echipa care se ocupa de ea, incepand de la manager si PR, pana la chitarist sau make-up artist, sa ii iei apararea in fata celor care o vorbesc de rau, sa demonstrezi faptul ca tu chiar o sustii si ca e artista ta preferata, si mai ales, sa nu stii doar informatii despre INNA – artista, ci despre omul obisnuit – Alexandra. cel mai frumos lucru in toata povestea asta, e ca nu esti singur. Club Rockerii din Romania se sustin reciproc, fac totul impreuna exact ca o echipa unita, se ocupa de diverse activitati si proiecte pentru a o sustine pe INNA in cariera ei si sa ii demonstreze cat de mult tin la ea, cine nu e inca un club rocker si e doar un fan, poate deveni oricand, mai ales atunci cand esti inconjurat de persoane care au acelasi interes ca tine.Unul din lucrurile care ii fac speciali pe club rockeri este insusi numele fanbase-ului „club rockers”, iar atunci cand ei merg la concerte, toti poarta tricouri pe care scrie „I am the club rocker”, astfel INNA stie sa faca diferenta dintre un fan si un adevarat club rocker.Iar cel mai frumos lucru, e ca lucrurile nu se opresc aici, ci apar prietenii.Club rockerii nu stau neaparat toata ziua sa vorbeasca despre INNA, socializarea trece la un alt nivel, acela de prietenie, unde INNA devine doar un lucru in comun. Club Rockerii nu sunt doar niste simpli fani, sunt o familie!” , a spus Andreea, fondatorul grupului Club Rockers din Romania

Andreea ne-a mai spus ca au inceput o campanie de promovare pentru piesa „In Your Eyes” care in ianuarie avea 74 de milioane de accesari iar in cateva zile piesa va ajunge la pragul de 100 de milioane de accesari,devenind astfel singurul artist roman care atinge acest prag pe propriul canal de YouTube!

Nu spun ca acesta este singurul grup de acest fel sau ca doar Inna are asemenea fani,dar am scris despre el pentru ca e primul pe care l-am descoperit si am vrut sa va aduc in prim plan ca exista mai multe categorii de fani.

Comenteaza articolul