Lora , Smiley, Bambi si Ioana Anuta (Jo) modele pentru generatia tanara.

Dincolo de goana dupa faima,concerte si bani,unii artisti isi rup din pretiosul lor timp pentru a sustine cauze nobile si pentru a da un exemplu pozitiv generatiei care ii asculta.
fresh kid
„Merg mai departe” este o campanie de ajutorare si responsabilizare ai carei promotori sunt copiii fenomen ai industriei muzicale romanesti,Fresh Kid, pustiul de sub aripa lui Smiley, si tanara artista Jasmine Saraj. Cei doi isi propun sa-si convinga propria generatie dar mai ales copiii si adolescentii care provin din familii cu situatie materiala decenta sa doneze haine,alimente,jucarii si bani unor copii fara posibilitati,pentru a le aduce un zambet in perioada sarbatorilor de iarna.Pentru aceasta, Jasmine Saraj si Fresh Kid lanseaza videoclipul melodiei „Merg mai departe” in regia lui Alex Ceausu.
In clip apare Lora, frumoasa artista fiind o sustinatoare declarata a campaniei.
Ioana Anuta,cea care s-a clasat pe locul 2 la X-Factor a raspuns si ea chemarii celor doi, fiind prezenta la filmari. Initiatorii campaniei sunt Jasmine Saraj si Fresh Kid sprijiniti de Asociatia Musicforkids si Bambi D art School in parteneriat cu Mark Twain International School si Palatul National al Copiilor, Denisa de la Bambi avand o implicare majora in acest proiect amenajand chiar un punct de colectare a donatiilor la Scoala de Arte pe care o conduce. Melodia „Merg mai departe” poate fi un imn al generatiei tinere si nu numai si a fost compusa de Catalin Dascalu, la Mixton Music Studio.

Comenteaza articolul

comments

Despre Alexandru iNTUIX

facebook-profile-picture
Contact: office@yabbmusic.ro

Lasă un răspuns